Naujienos

Geras lauko reklamos maketas - efektyvi reklama

how to speak like your graphic designerpng

Nusprendėte lauko reklamos maketą kurti patys? Šaunu! Mes Jums pateiksime keletą patarimų, kaip sukurti efektingą, veikiančią reklamą. Lauko reklama yra viena daugiausiai sugebėjimų ir įgūdžių reikalaujanti terpė. Mes tik pakartosime keletą standartinių patarimų. Naudokitės jais arba laužykite visas taisykles, tačiau prisiminkite David Bernstein žodžius:

"Vienintelis svarbus dalykas yra idėja. Paprasta idėja."

LAIKAS. Į standartinio dydžio reklamą žmonės žiūri 2-3 sekundes. Per tokį laiką mes sugebame suprasti tik 5-7 žodžius. Todėl Jūsų reklamos žinutė turi būti trumpa ir paprasta.

TIKSLAS.  Pagalvokite apie tai, koks yra Jūsų reklaminės kampanijos pagrindinis tikslas:

- Prekinio ženklo žinomumui skatinti
- Siūlyti veikti nedelsiant
- Priminti apie įmonę
- Informuoti apie prekę
- Nurodyti kryptį į prekybos vietą

VAIZDAS. Naudokite vieną vaizdą, kuris sukeltų emocijas. Siūlome į pagalbą pasitelkti žmonių, gyvūnų emocijas, kurios gali dar puikiau atspindėti reklamuojamą objektą, nei jo paties atvaizdas. Kartais tiksliai parinktas vaizdas gali ne tik papildyti, bet ir visai pakeisti tekstą ir iškreišti pagrindinę reklamos idėją. Vaizdo spalva - vienas svarbiausių kodų, kuriais reklama veikia vartotoją emociškai ir psichologiškai. Patariame naudoti švarias, ryškias, kontrastingas spalvas, kurios turėtų būti priešingos esamo metų laiko spalvoms (pvz., žalia spalva nebus tokia ryški vasarą pievų fone, automagistralėje, kaip žiemą sniego fone). Vaizdai su aiškiais kontrastais padidina pastabumo mastą.

TEKSTAS. Žinutės tekstas turėtų būti kuo trumpesnis, ilgas tekstas yra nuobodus, o dažniausiai ir nespėjamas perskaityti dėl lauko reklamos matomumo trukmės. Štai keletas trumpų patarimų teksto šriftui:

- Pastorintas šriftas, kurio raidės yra išdėstytos labai arti viena šalia kitos tampa neįskaitomu.
- Labai plonas arba labai storas šriftas netinkamas virš margo fono.
- Per mažas atstumas tarp raidžių vizualiai sujungia jas ir apsunkina teksto skaitymą.
- Nesinaudokite vien tik didžiosiomis raidėmis ar pasviru šriftu. Tokį tekstą perskaityti yra sunkiau.
- Komplikuoti, nestandartiniai šriftai ir per didelis kontrastas tarp plonesnių ir storesnių
  šrifto elementų taip pat apsunkina perskaitymą.

„Reklaminio plakato dizainas yra užbaigtas tik tuomet, jei nėra nei vieno objekto, kurį galėtum pašalinti.“
R. Fleege

Pateikiame pavyzdį, kaip reklamos maketo dizainas skiriasi nuo jos dydžio ir atliekamos funkcijos. Viena reklama - skirtingi maketai!

Skrajutė / 0,12 m


Plakatas / 1,2 m


Lauko reklamos plakatas / 12 m

 


Jei turite klausimų, nesiseka generuoti idėjas ar jas vizualizuoti, mes visada pasiruošę Jums padėti! Sukursime tokį maketą, kuris perteiktų reklaminią žinutę bei būtų tinkamas eksponuoti Jūsų pasirinktoje medijoje. Kviečiame apsilankyti mūsų darbų galerijoje: