Naujienos

Lauko reklamos ateitis – robotizuoti stendai!

Kiekviena reklamos rūšis tobulėja ne tik reklaminės žinutės turiniu, bet ir pateikimu, nuo kurio priklauso ir reklamos pastebimumas. Lauko reklama neatsilieka nuo naujų technologinių išradimų. Vienas stipriausių pasaulinių prekės ženklų „Coca Cola“ visuomet pasižymėjo originaliomis reklamomis. Lauko reklamoje pasitelkiami visi įmanomi techniniai privalumai: originalus LED apšvietimas, 3D išsikišimai iš stendo ribų, sensoriniai ekranai, net stendo apželdinimas pabrėžiant prekės ženklo požiūrį į ekologiją.

Šiemet „Coca Cola“ pristatė ypatingą lauko reklamą Niujorko Times skvere. Šį reklaminį skydą sudaro 1760 LED ekranų, kurie suteikia žiūrovams unikalų gylio ir judesio efektą besikeičiančioje reklamoje. Tai pirmoji robotizuota 3D lauko reklama pasaulyje. Visi 1760 LED ekranai gali judėti nepriklausomai vienas nuo kito pagal nustatytą programinę choreografiją. Reklaminėje plokštumoje keičiami  vaizdai judesiu, primenančiu lėtą vandens bangą, kuri hipnotizuoja žiūrovą ir neleidžia atitraukti žvilgsnio. Įsitikinkite patys!