Kyla klausimas, kodėl naudinga rinktis lauko reklamą? Peržvelkite faktus!
Vartotojai lauko reklamą pastebi skirtingose vietose.
Labiausiai pastebima reklama yra keliuose esančiuose reklaminiuose stenduose. Net 81% potencialių klientų reklamą pastebi lauko reklamoje.
Lauko reklama puikiai matoma vartotojų.
Pamatę lauko reklamą 66% išmaniųjų telefonų vartotojų ieškojo informacijos susijusios su matyta reklama.
Lauko reklamos stendus dažniau pastebi jaunesni žmonės, gaunantys didesnes pajamas nei kiti gyventojai, tačiau renkantis reklamą visam mėnesiui yra net 16% didesnė tikimybė, kad pasieksite daugiau potencialių klientų.
Lauko reklama Jūsų klientams yra įdomi ir įtraukianti.
Lauko reklama susidomi vis didesnis procentas vartotojų.
Lauko reklama atneša pelną.
Ištirta, kad net 74% pamačiusiųjų reklamą iš karto apsilankę įsigijo produktą ar paslaugą, tai rodo, kad lauko reklama yra efektyvi ir puikiai veikia vartotojus.
* Duomenys gauti iš Nielsen on Location ataskaitos (2019 m.). Nielsen Corporation - pasaulinė rinkodaros tyrimų įmonė įsteigta 1923m., veikia daugiau nei 100 šalių. Įkurta siekiant suteikti rinkodaros specialistams patikimą ir objektyvią informaciją apie rinkodaros ir pardavimo programų poveikį. Įsitikinkite lauko reklamos efektyvumu peržiūrėję tyrimo rezultatus.