Per šiuos metus, lyginant su pernai tuo pačiu periodu, verslas Lietuvoje sparčiai auga. Didėjant konkurencijai, vis labiau didinami marketingo biudžetai ir tikslingiau paskirstomos lėšos žiniasklaidos kanalams.
Šiais metais bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo 4%, o kitamet prognuozuojama dar papildomai mažiausiai 3%. Didžiausią šuolį skaičiuoja lauko, radijo ir TV reklama, rodo rinkos ir žiniasklasuidos tyrimų bendrovės TNS LT reklamos monitoringas.
Lauko reklama šiemet išaugo net 24,2%. Augimą lėmė tai, kad reklama stenduose yra sąlyginai nebrangi, o pastebimumas ir atsimenamumas yra ypač didelis. Prie šio augimo prisidėjo ir tai, kad vis daugiau reklaminių kampanijų įgyvendina išskirtinius lauko reklaminiės kampanijos sprendimus, kurių investicijos nėra didelės, o efektyvumas ypač matomas. Planuojama, kad lauko reklama kitais metais dar papildomai išaugs apie 20 proc.
TV reklama šiemet irgi augo- 5,2%, radijo- 7,6%, o žurnaluose-1,1%. Labiausiai krito reklama laikraščiuose (10,8%) ir internete (8,21%). Internetinės reklamos smukimą paskatino tai, kad didžiausia dalis ją matančių internetinę tiesiog išjungia ar ignoruoja. Internetinė reklama labiausiai trukdo ir piktina vartotojus.