Spalvos – vienos svarbiausių aspektų lauko reklamoje. Labai svarbu išsiskirti ir būti matomu geriau nei konkurentas. Kiekviena spalva reklamoje turi atitinkamą reikšmę žmonių emocijų. Reklamos kūrėjai išreiškia reklamos poveikį specialia formule „AIDA"(angl. – formula of advertising), kuri nusako pirkėjų veiksmų seką: dėmesys - susidomėjimas - noras – veiksmas (angl. - attention - interest - desire - action).
Spalvos įtaka reklamoje yra vertinama estetine, simboline, įsivaizdavimo ir jutimine prasmėmis. Tai yra vienas iš pačių svarbiausių kodų, per kurį reklamoje pateikiama informacija vartotojo bus įvertinta emociškai ir paveiks psichologiškai. Kuriant reklamą kūrėjas remiasi spalvų psichologija, siekdamas paskatinti reikiamą vartotojo elgseną. Teisingai taikydamas spalvas kūrėjas gali suvaldyti vaizde keliamas asociacijas bei formą. Vartotojas, matydamas tam tikrą spalvą, gali pajausti skonį, suvokti objekto svorį, net susidaryti kvapo įspūdį.
Didelę reikšmę reklamoje turi kontrastas, todėl dažnai naudojami spalvų deriniai. Teigiama, jog idealu naudoti raudoną ir geltoną; geltoną ir juodą; baltą, mėlyną ir raudoną; mėlyną ir geltoną; juodą ir geltoną spalvas. Geriausiai suvokiamos juodos raidės geltoname fone, žalios arba raudonos raidės baltame fone.
Didžiosios pasaulio kompanijos tokios kaip: McDonald's, Tinder, Apple, Netflix, Spotify it kt. dažnai naudoja ryškias spalvas reklamose ir taip ne tik išsiskiria iš konkurentų, bet ir padidina savo pardavimus.