FACEBOOK BUSINESS 2019 tyrimas parodė, kad lauko reklama ir „Facebook" puikiai dera tarpusavyje!
Įsitikinkite patys, paskaitę daugiau tyrimo faktų:
- Paplitus išmaniesiems telefonams, lauko reklama tapo labiau pastebima – 70 % JK 18 metų ir vyresnių žmonių teigia,
kad pastebi lauko reklamą bent kartą per savaitę. - JAV beveik 4 iš 10 apklaustų suaugusiųjų (38 proc.) teigia, kad apsilankė „Facebook“ puslapyje ar paskelbė „Facebook“ įrašą po to,
kai pamatė lauko reklamą, o 25 proc. paskelbė „Instagram “ platformoje. - Tyrimo metu nustatyta, kad nors lauko reklamos buvo veiksmingos pasiekiant esamus „Les 2 Vaches“ pirkėjus,
reklama „Facebook“ pasiekė didžiausią naujų pirkėjų skaičių. - Lyginant skirtingas reklamos priemones, veiksmingiausias būdas yra taikyti abu reklamos kanalus: „Facebook“ ir lauko reklamą,
nes derinimo poveikis buvo 13 proc. veiksmingesnis, nei tikėtasi. - Nustatyta, kad „Facebook“ ir lauko reklama turi daug didesnę tikimybę pasiekti šias jaunesnes auditorijas,
lyginant su televizijos reklama ir spausdintais skelbimais (laikraščiais, skrajutėmis, bukletais ir t.t.).